GOMC 2017

Google Online Marketing Challenge


Co to GOMC je?

Google Online Marketing Challenge je výzva pro studenty, která spočívá ve vytvoření a vedení marketingové kampaně po dobu 3 týdnů pomocí Google+ a AdWords. Pracuje se v 3-6 členných týmech, kterým Google na kampaň poskytne rozpočet $250. Kampaň může být vytvořena pouze pro klienty, kteří více než dva roky nevyužili službu AdWords. A protože je to soutěž, tak na tým, jehož kampaň bude mít nejlepší výsledky, čekají skvělé ceny. Pro vítěze v rámci Click itu také návštěva pobočky Google v Praze.

Více informací nalezneš na stránkách GOMC.

Co Ti soutěž přinese?

  • rozšíření znalostí
  • jedinečnou příležitost vyzkoušet si nástroj AdWords v praxi
  • poznání dalších nadšenců do internetového marketingu
  • a samozřejmě zábavné učení se hrou

Proč Click it?

Všechny týmy musí být zaregistrovány pod ověřeným členem fakulty nebo lektorem, který je v době konání GOMC zaměstnaný na akreditované vysoké škole. Click it vám s tím pomůže.

Navíc nepřinášíme jenom možnost se v této jedinečné soutěži zúčastnit. Každému týmu také poskytneme pomoc profesionála z přední české online agentury, který bude po dobu soutěže k dispozici a nabídne své zkušenosti.

Tak ukaž, co v Tobě je!

Časový průběh soutěže

Deadline pro podávaní přihlášek - 27.3.2017

Deadline pro odevzdání Pre-campaign reportu + žádost o kredit, který přjjde do 5 dnů - 3.4.2017

Deadline pro ukončení kampaní – poslední den kdy můžete pracovat s kampaní - 28.4.2017

Deadline pro Post-campaign report - týmy musí napsat a odevzdat AdWords Post Campaign Report/Impact Statement - 14.5.2017

Registrace již byly uzavřeny.